Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Ekonominės teorijos>Kontraktinės kainodaros metodai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kontraktinės kainodaros metodai

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Kontrakto sudarymo būdai. Gamyba pagal kontraktus. Kontrakto sąlygos. Atviras konkursas. Uždaras konkursas. Tiesioginės derybos. Gamybos kaštų įvertinimo metodai. Detalaus gamybos kaštų įvertinimo metodas. Konceptualaus gamybos kaštų įvertinimo metodas. Kontrakto kainos nustatymo būdai. Fiksuotų kainų ir gamybos kaštų padengimo kontraktai. Slenkančios kainos kontraktas. Gamybos kaštų pasidalinimo kontraktas. Gamybos kaštų ir fiksuoto pelno kontraktas. Gamybos kaštų kontraktas. Išvados.

Ištrauka

Kainų nustatymas beveik visose šakose yra viena sudėtingiausių ir svarbiausių problemų firmoms. Firma, nustatydama kainas savo produkcijai, pirmiausia siekia būtinai padengti gamybos kaštus ir gauti pelną. Prieš nustatant kainą, įmonė turi pasirinkti kainodaros metodą, atitinkantį iškeltus kainų politikos tikslus.
Kasdieninėje ūkinėje praktikoje firmos sudaro daugybę įvairiausių kontraktų, kurie be kitų sąlygų vienas nuo kito skiriasi savo kainodaros mechanizmu, arba, kitaip sakant, kontrakto kainos nustatymo būdu. Šiame darbe aš pabandysiu atskleisti kokią įtaką kontraktas daro kainai ir panagrinėsiu svarbiausius bei dažniausiai naudojamus kontrakto kainos nustatymo būdus.
Darbo tikslas – išnagrinėti kontraktinės kainodaros metodus ir nustatyti kokią įtaką jie daro gamybos procesui.
Uždaviniai:
1) išanalizuoti kontrakto sudarymo būdus;
2) išnagrinėti gamybos kaštų įvertinimo metodus;
3) išanalizuoti kontrakto kainos nustatymo būdus.
Literatūros ir informacijos šaltiniai: mokslinė, mokymo metodinė literatūra.

Pagrindinė sutartinių kontraktinių santykių atsiradimo priežastis yra gamybos sudėtingumo laipsnio padidėjimas. Kuo techniškai sudėtingesnis technologinis gamybos procesas ir pats gaminys, tuo ilgiau užtrunka jo gaminimas ir, vadinasi, tuo mažiau tikėtina, kad rinka sugebės pasiūlyti būtinus jo gamybai resursus reikiamu momentu ir kiekiu. Gaminio techninis sudėtingumas sąlygoja paprastai didelius kaštus jo gamintojui, o tai neleidžia pasikliauti atsitiktiniu pirkėju. Todėl specialios paskirties gaminiai paprastai pradedami gaminti tik tada, kai žinomas jų vartotojas.
Kai gaminama pagal išankstinį užsakymą konkrečiam pirkėjui nėra tradicinių rinkos santykių. Ekonominiai sutartiniai santykiai pakeičia rinkos santykius. Šiuo atveju gamintojas nėra produkcijos gaminimo iniciatorius, nes produkcija gaminama tada, kai pasirašytas kontraktas. Čia realizavimo procesas neturi tarpinės grandies (prekybos) – prekė jau parduota iš anksto, sudarant kontraktą.
Sudarant tokį kontraktą, prekės vartotojas yra žinomas, taigi čia kaina nustatoma ir pats pirkimo – pardavimo sandėris įvyksta daugiausia dar prieš gamybą. Konkurencija būna kontrakto sudarymo stadijoje, kai neretai dar nėra ne tik gatavo produkto, bet ir detalios techninės dokumentacijos tam produktui gaminti, o tėra tik užsakovo bendri techniniai – ekonominiai reikalavimai būsimam produktui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-03
DalykasEkonominės teorijos referatas
KategorijaEkonomika >  Ekonominės teorijos
TipasReferatai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis36.31 KB
AutoriusRasa
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaAleksandro Stulginskio universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kontraktines kainodaros metodai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 19 puslapių 
  • Aleksandro Stulginskio universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą